Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

BBP MUHSIN YAZICI OGLUNUN HELİKOPTERİ DUSTUGU ANDA GERCEKLESEN TELEFON KONUSMASI

Posted by Site - Yönetici Mart 27, 2009

BBP MUHSIN YAZICI OGLUNUN HELİKOPTERİ DUSTUGU ANDA GERCEKLESEN TELEFON KONUSMASI

44 Yanıt to “BBP MUHSIN YAZICI OGLUNUN HELİKOPTERİ DUSTUGU ANDA GERCEKLESEN TELEFON KONUSMASI”

  1. fgadfg said

    allah mekanını cennet eylesın tum musluman alemının bası sagolsun…………..BAZI SEREFSIZ KANI BOZUKLARDA SEVINSIN İŞTEE PİSLİKLER….BIRAKSINLAR ORDA BURDA VAKIT OLDURMEYIDE ANALARI BACILARINA SAHİP CIKSINLAR ORTALIGA DÜŞMÜŞ KÖPEKLER…..

    Beğen

  2. anti akp said

    slm millet gerçi millet diyorum ama milletdiyemecem şuan ağlıyorum ne durumdayız demi turkiye boylemi olur hami develetin askeri hani devletin kuruluşları koskocadevlet bulamamış garibim köylü buluyor bırkın o zaman devleti biz köylülrr yonetelim yazılkar olsun bu insanları bile bile olume sürüklediniz ne demek tipi varmış

    Beğen

  3. cüneyt karaman said

    koca reyis mekanın cennet olsun ben bir ülkücü olarak büyük reyisi tüm kalbim le özliycem ama sayın tayip erdoğan bütün imkanları kullandık diyor ama ben inanmıyorum bir köylüler 4 saat içinde bula biliyosa bir okoca devlet nasıl bulamaz bunun hesabı sorulmalı.

    Beğen

  4. GAMZE said

    mekanınız cennet olsun sorumluları Allaha havale ediyoruz. sayın! başbakan ‘ın başına böyle bir olay gelmiş olsaydı ama kötüye bişey olmaz pardon. o yine ezici bir farkla oturur koltuğuna merak ettiğim onca insan açlıktan işsizlikten ağlıyor hükümete isyan ediyor ama seçim sonucuna bi bakıyoruz recep tayyip yine önde götürüyor peki ağlayan sızlayan insanlar nereye gidiyor yine büyük bir farkla kazanırsa iki diyeceğim var bu millete müstahak oluyor çektikleri az bile kendilerini satılığa çıkarmışlar beyaz eşyaya makarna ya kömüre ikincisi seçimde oy çalıyorlardır yani aklıma başka bişey gelmiyor lütfen biri beni bu konuda aydınlatsın

    Beğen

  5. biz yazıcı oğlunu sevgiyle anıyoruz çoook üzgünüz biz akp liyiz ama mühzin yazıcı oğluna çook üzülüyorum şuan şiirini dinliyoprum şiirini çook seviyorum kendisini sevgiyle anıyoruz bütün kalbimizle dua ediyoruz

    Beğen

  6. tuğba said

    başımız sağol allah mekanını cenet etsin. allah ailesine saBIR VERSİN…

    Beğen

  7. Türk Milletinin başı sağolsun.Yeri mekanı cennet olsun

    Beğen

  8. muhlis said

    nıye oldun keske olmeseydın keske 3 gundur belli kendini cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ozleedin allaha emanet ol mekanın cennetlık olsun 6 nızında mekanı cennetlık olsun

    Beğen

  9. Dizi izle said

    Allah rahmet eylesin. Böyle adam az gelir dünyaya.

    Beğen

  10. ayşee said

    BAŞIMIZ SAĞOLSUN.BÜTÜN TÜRKİYENİN BAŞI SAĞOLSUN….ŞU ANDA BU YORUMU AĞLAYARAK YAZIYORUM..MUHSİN YAZICIOĞLU HER ZAMAN KALBİMİZDESİN… SEN HERŞEYİ ÜLKEN İÇİN YAPTIN ŞEREFSİZLERE BIRAKMAMAK İÇİN VE SENİN BIRAKTIĞIN MİRAS DEVAM EDİCEKTİR.SEN RAHAT UYU MEKANIN CENNET OLSUN..SENİ ÇOK SEVİYORUZZ.. KOCA REİSSS..

    Beğen

  11. Ekber said

    ALLAH RAHMET EYLESİN. MEKANI CENNET OLSUN. AHİRET HESABINI VERİRKEN HAYIR ŞAHİTLERİ DUALARI BOL OLSUN. BU DÜNYADA ONA İŞKENCE EDİP ZULM EDENLER HAPİSTE ÇÜRÜTMEYE ÇALIŞANLAR İNŞALLAH CEHENNEM AZABINI TADARLAR.

    Beğen

  12. aysun said

    seni nasıl bilebile ölüme terkettiler başkanım şimdi biz öksüz kaldık sabahlara kadar duaa ettim uyumadım hep umutla bekledim ama bu gün vefaat haberin geldi ben inanamıyorum seni çok sewiyoruz başkanım ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANIN CENNET OLSUNNN :(:(:(:(:

    Beğen

  13. çağrı said

    yahu inanılmaz bir durummmmmmmm? bu ne biçim yönetim hiç mi akıl yok tüm 3 bin kişi bir yöne gitcene ayrılsalar yaa allahım yaaa

    Beğen

  14. fatih said

    sayız muhsın baskan allah mılltımıze bassaglıgı dilerız…
    bazı serfsız lerın yuzunden bulnumadınız yada bulmak ıstemedıler sana duamız onlra bedduamız eksık olmayacak allah herseyın en ıyısını bılır koylulerı dınleselrdı belkı bole olmayacak tı tum halk sasıracaktı bazaı dengensızler yuzunden allah yardımı esırgemeynden razıolsun hepmızın bası saolsun sivaslı

    Beğen

  15. […] Bbp Muhsin Yazici Oglunun Helİkopterİ Dustugu Anda Gerceklesen Telefon Konusmasi BBP MUHSIN YAZICI OGLUNUN HELİKOPTERİ DUSTUGU ANDA GERCEKLESEN TELEFON KONUSMASI […]

    Beğen

  16. husniye said

    SAYGI DEYER LİDER SEN ÖLMEDİN HEP YÜREYİMİZDE YAŞIYCAKSIN SEN BİR DAVA UĞRUNA CANINI FEDA ETTİN SEN ŞEHİTSİN SANADA ZATEN O YAKIŞIRDI RUHUN ŞAD OLSUN NEKANIN CENNET ULU CINAR

    Beğen

  17. cansu said

    tüm türkiyenin başı saolsun gerçekten çok üzgünüz alah rahmet etsin izindeyiz büyük REİS

    Beğen

  18. asi said

    bu telefondaki kız yaşıyo mu acaba!!!

    bu kadar acizmişiz!!!

    Beğen

  19. ilknur said

    nasıl devlet bu bizde bişey sanıyoduk hiç bişey yapmadınız bu nasıl bir ihmalkarlıktır yazıklar olsun ülkemizde gerçekten inanılmaz değerlere sahip insanlar ihmalkarlıklar yüzünden artık yok aslında bişey söylemek bu saatten sonra doğru olurmu bilmiyorum siz düşünmedikten sonra…

    Beğen

  20. mehmet said

    bak ilknur kardeşim fark var ne farkı var dersen onuda izah edeyim zatalinize eger uçak kazasında olan kazazedelerden biride başbakan recep tayip erdogan olsaydı bırak 2 günü 2 saati bulmazdı.degerler var olunca kıymete bilinir yoklugu o kadar önemsenmez bazı insanların gözünde benim diyecegim bu kadar

    çiftçi anam agladı diye bir isyanda bulunurken başbakanın cevabıda şu oldu
    recep tayip erdogan şöyle yanıtlladı(hangi anan agladı)
    bumu siyaset bumu başbakanlıkben başbakanımızı kınıyorum ve şehitlerin allahtan rahmet diliyorum saygılar

    Beğen

  21. yusuf said

    allahtan rahmet aılesın sabır dılerız mekanın cennet olsun olum gelırse hersey mana olurmus

    Beğen

  22. yasemin said

    bbp başkanımız mühsin yazıcıya allahtan rahmet dılıyorum mekanın cennet olsun

    Beğen

  23. yasemin said

    bbp başkanımız mühsinyazıcı ogluna allahtan rahmet diliyorum mekanın cenet olsun

    Beğen

  24. Her İnsan Ülkücü Olamaz Dostum

    Her insan ülkücü olamaz derim
    Mangal gibi yürek ister söz ister
    İsterse alınsın isterse küssün
    Her yiğidin karı değil ülkücü olmak

    Tek yürek tek bayrak bir devlet olsun
    Vatanı sevenler meclise konsun
    Ne vatanı satsın ne ihanet etsin
    Her yiğidin karı değil ülkücü olmak

    Yüreğim sizlerle kor olup yanar
    Böyle gitmez elbet bu devran döner
    Bir gün olur katillerin ocağı söner
    Her yiğidin karı değil ülkücü olmak

    Aylardır kalemle kâğıda küstüm
    Haksızmıyım söyle sevgili dostum
    Hainler çoğaldı hayata küstüm
    Her yiğidin karı değil ülkücü olmak

    DÖNER ÖZEKE
    19.005.2007

    MEKANIN CENNET OLSUN KOCA REİS

    Beğen

  25. meliha erdogan said

    muhsin başkanım adam gibi adamdı bildigi yoldan devam etti başkanım sen ölmedin öldürüldün ne yazıkki türkiyenin sistemi bu seni seviyoruz ve seveceyiz sen türksün sen türk oglusun senin başın dikti ve her zaman dik kalacak hepimizin başı sagolsun allahtan rahmet diliyorum mekanı cenet olsun

    Beğen

  26. fethiye said

    muhsin yazıcıoğlunu çok seviodum allah rahmat eylesin mekanını cennet etsin allah tahsilatını af eylesin

    Beğen

  27. lütfiye said

    adam göz göre göre oldu nerde devlet nasıl olduda bunamadı yazıklar olsun türkiye çok önemli bir siyaset admanını kaybetti öldürenlerin canı sag olsun kahrolsun başbaşkan

    Beğen

  28. lütfiye said

    BAŞİN SAG OLSUN TÜRK MİLETİNİ AZ BULUNUR ÜLKÜCÜLERİN KAYBOLMASI ÇOK ZOR DURUM MEKANIN CENNET OLSUN ZATEN SEN ŞEHİTSİN MEKANIN CENNET OLSUN SENİ UNUTMAYACAK ÜLKÜCÜLER BU DAVAYA BAŞ KOYDUN SEN BİZLERDE SENİ UNUTMAYACAGIZ SENİ GÖZGÖRE GÖRE OLDÜRENLER KAHROLSUN UTANSINLAR BAŞBAKAN NE YAPIYOR ADAM DEGİLMİSİN NE İŞE YARIYORSUN KAROLSUN ERDOGAN BİR İŞE YARAMADIN

    Beğen

  29. sivaslı yakup said

    slm ben sivaslı yakup muhsin yazıcoglu abimizin once ailesine bas saglıgı diyorum anadolunu yigidosunu kaybetik tum turkiye uzuldu insallah mekanı cennet olurr saygıularımlaa

    Beğen

  30. ferdi said

    slm ben ferdi goztepe erzurumlu ben muhsinabimii severim ve sayarımm tum islam alemeinin baş salıgı diliyorumm

    Beğen

  31. memati_58_ said

    Yazıcıoğlu’nun annesine yazdığı duygusal şiir
    26 yıl önce, Anneler Günü’nde, cezaevinden yazdı

    31.03.2009 18:30
    Kahramanmaraş’ın Göksun ilçesinde helikopterinin düşmesi sonuc vefat eden Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu’nun Mamak Cezaevi’nde iken annesine yazdığı şiir, okuyanları duygulandırıyor. Anneler Günü’nde yazılan şiirdeki “A Blok Görüldü” mührü dikkat çekiyor.

    Muhsin Yazıcıoğlu, “Gülün Şavkı” isimli şiir kitabında annesi Fidan Yazıcıoğlu’na ayrı bir bölüm ayırıyor. Mamak Cezaevi’nde iken 1983 yılında yazılan şiir, okuyanları duygulandırıyor. Şiire vurulan “A Blok Görüldü” mührü ise dikkatlerden kaçmıyor.

    Yazıcıoğlu’nun “Anama Mektup” başlıklı şiiri şöyle;

    Bugün sekiz mayıs ‘Anneler Günü’
    Hatırlanıp kucaklanıyormuş anne ve sevgi
    Kalplerde şefkatle tam koca bir gün
    Hatırlanıp kucaklanıyormuş anne ve sevgi.
    Ben seni bugün hatırlamadım anne
    Sana karşı sevgim aynıydı yine
    Benim sevgim sığmaz ki öyle bir gün’e
    Bir ömür de olsa doyamam sevgine.
    Her an ruhumu ısıtır sıcaklığın
    Seni düşünmek bile doyumsuz zevk
    Acısı derin senden uzaklığın
    Sensin benim dünyama ışık ve renk…
    Özledim ışıl ışıl sevgi dolu gözlerini
    Ne güzeldi göğsüne yaslanıp öyle ağlamak
    Ellerimle yırtardım o gül yüzlerini
    Zevk verirdi nasırlı ellerinde hırpalanmak.
    Yine arıyorum dostluk dolu o yüzün
    Hep ben muhtaçtım sana yine muhtacım
    Aşkımı, sevgimi gösteremedim bir gün
    Saçlarım ağarsa da hep sana muhtacım.
    Yollarım açılsa bağrıma bassam
    Sımsıcak göğsünde öyle ağlasam
    Doyumsuz sevgini tekrar yaşasam
    Hıçkırıp, naz yapın “Ana” diyerek
    Anamsın, bu bir gerçek
    Sen olmasan ben olmazdım
    Sensin gönlümdeki en güzel çiçek
    İncinip, koparılsan yaşamazdım.
    Hasretin unutturdu beni bana
    Sevgine karşılık veremiyorum.
    Adet olsun diye olsa da sana
    Layık bir hediye bulamıyorum.
    Maddi değerleri tek tek arasam
    Hazırlasam güzel bir buket sana
    Zümrütten, yakuttan saraylar alsam
    Değeri ölçülmez yanında Anam…
    Çiçek aradım dün beklersin diye
    Bulamadım taş ve demirden başka
    Sevgimin ifadesi bir tek hediye
    Yollayamadım ki inan dua’dan başka
    Cennetle müjdelenmiş analar
    Sen de gezin cennet bahçelerinde
    Ayakların altından aksın ırmaklar
    Makamın melekler gibi yükseklerde
    Şefaatına mazhar ol Muhammed Mustafa (s.a.v)’nın
    Rahmetiyle kuşatsın seni Allah’ım
    Yoldaşı ol hurilerle anamız Fatma’nın
    Babamla firdevs bahçelerinde gezin cananım.
    Saadetle ol dünya ve ahirette
    Sana sağlık ve sıhhatler diliyorum
    Selam ve sevgiler yollayıp nihayette
    Ta yürekten ANA, ANA diyorum.

    Seni Seviyoruz. BÜYÜK BAŞKAN

    Beğen

  32. memati_58_ said

    Muhsin Yazıcıoğlu

    Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
    Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
    Gözlerim parke parke taş duvarlarda
    Açılıyor hayal pencerelerim
    Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum
    Kekik kokulu koyaklardan aşarak
    Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
    Bir çeşme başı arıyorum
    Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
    Mis gibi nane kokuları arasında
    Ruhumu dinlemek istiyorum
    Zikre dalmış her şey
    Güne gülümserken papatyalar
    Dualar gibi yükselir ümitlerim
    Güneşle kol kola kırlarda koşarak
    Siz peygamber çiçekleri toplarken
    Ben çeşme başında uzanmak istiyorum
    Huzur dolu içimde
    Ben sonsuzluğu düşünüyorum
    Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
    Durun kapanmayın pencerelerim
    Güneşimi kapatmayın
    Beton çok soğuk, üşüyorum..

    Bizde Sensiz Üşüyoruz BÜYÜK BAŞKAN

    Beğen

  33. memati_58_ said

    Öncelikle Türk Ulusunun Ve Bu günümüze kadar ismini kalbimizden düşürmeyen bilgili ve çalışkan başarılı bir siyasetci Sayın Muhsin YAZICIOĞLUNU ve 5 arkadaşa Allah dan rahmet Kederli Ailelerine Sabırlar dilerim reis sen en son antalyaya geldiğinde görmüştüm bbp seçim çalışmaları için gelmiştin ve tokalaştım seninle o cana yakın selamlamanla o cana yakın sıcaklığınla seni çok sevdiğimi sölemek istiyorum tüm dünya bilsin ve duysun bir muhsin ölürse bin muhsin senin bıraktığın izden gidecektir doğru bilgili devletten yardım almadan kendi çablarınızla bbp yi ayakta tuutuyordunuz belkide bi çok bbp si üyesi çocuklarının nafakalarıyla bbp si devamlı hep ilerideydi şükürler olsunki sen sivası ve türkiyeyi kimselere muhtaç etmedin ruhun şad olsun büyük insan… sivaslı memamti_58_

    SİZİ UNUTMAYACAĞIZ UNUTAN TÜRKİYEYİ TERK ETSİN

    Beğen

  34. bekir arslan said

    allah rahmet eglesin..türk milletini başı sglsun….beni.etkileyen oşiiri oldu gerçekten güzel yazmış

    Beğen

  35. İİİİİİİİ BİR ADAMDI ALLAH RAHMET EYLESİN K.MARAŞ TAN BÜTÜN DİLEK LER LE BYE BYE

    Beğen

  36. ALHIM BÜYÜKTÜR SİZİ ALAHIM PEYGAMBER EFN DİMİZE KOM ŞU ET SİN MUHSİN BEY VE MUHSİN BEY İÇİN YAZDIĞIM ŞİİR OKUYUM GÜL MUHSİN BEY SİYASETEGÜLİDİN AY İDİN HİÇ YENİLMEYEN ER İDİN ALAHTAN BAŞKA KİMSE DEN KORKMAZ İDİN GÜL MÜHSİN BEY HELİ KOPTERE İLK BİNİYORDUN HEMDE ÇOOOK KOR KUYORDUN ECELİ GELMEYEN KULUM ÖLMEZ DİYORDDUN GÜL MUHSİN BEY İRFAN HOCA SENİ ÇOK SEVERDİ DÜRÜST LÜĞÜNÜ YİĞİT LİĞİNİ ÖVERDİ YOLCULUK CCENETE DURDU MUHSİN BEY

    Beğen

  37. türk evladı said

    tüm türkıyenın bası sagolsun mekanı cennet olsun.sorumluları cezalandırılır inslah .

    Beğen

  38. MUHSİN YACICI OĞLUNU HEPİMİZ SEVİYORDUK BAŞINIZ SAOL OLSUN MUHSİN YAZICI OLU NE GÜZEL FOTORAFLARINA BAKIP ŞARKISINI DİNLİYORUM NE GÜZEL ŞARKILAN NE GÜZEL BİZ KÜÇÜKEN OYUNCAK YADA BİSİKLEYİMİZ HİÇ OLMAMİŞTİ KEŞKE MUHSİN YAZICI OĞLUDA BU GÜNÜ GÖRE BİLSE NE GÜZEL OLURDU DEMİ ARKADAŞLAR MUHSİN YAZICI OĞLU
    YAŞA

    Beğen

  39. mehmet ali karahanlı said

    Bir Yerde Ölüm Güzel Oluyor

    İnsan bir kere oluyor ne fena
    Bu düzeni değiştirmeli
    Bir kere yaşamalı
    Çok çok ölmeli
    En büyük kederler bizim için
    Bizim için karşılıksız sevgiler
    Kor kuyular, çıkmaz sokaklar bizim için
    Dünyaya nasıl gelmişiz sormayın
    Saygı değer annelerimiz incinmesin
    Her yerim ayrı ayrı ölmeli
    Yoksa ölüm yok bana bu dünyada
    Bir kursun beynime

    Beğen

  40. emine said

    ben muhsin yazıcı oğlu iyi bir insandı

    Beğen

  41. emre atasoy said

    yine aklıma sen düştün reiiiisss :(( ruhun şad mekanın cennet olsun inşaallah unutmayacağız unutturmayacağız

    Beğen

  42. başkanım siz ölmediniz damima kalbimizdesin seni buduruma getiren inşallah o ne ceza verecek dir rametin sahibi bilir sen ölmedin kalbimizdesin başkanım şu an cok üzgünüm ben cok gec galdım mhp den ayrıldım bbp deyim şuan nasıl bir işlem olacak tır inşallah onunda durumu cok iyiolmaz inşillah OSMANLI TÜRK İSLAM BİRLİK DERNEGİ.VAKIF.

    Beğen

  43. NE ETTİN

    Kalsın dünya sana puslu ”keş” dağı,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,
    Eridi çoğunun yürekte yağı,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Partisi küçük ya büyük davası,
    Yüreğinde kaldı ülkü, hevesi,
    Öz Türkçeydi dili yoktu şivesi,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Ne olurdu bir köşende saklasan,
    Gizli tutup zaman zaman yoklasan
    Arada bir gül kokusun koklasan,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin.

    Yiğitler sırtını hep dağa dayar,
    Yoksa patronlar mı yaptı bir ayar,
    Şehitle ölmez ki sesiniz duyar,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Sekiz yıl Mamak’ta yattı saymadı,
    Kim söylediyse onu duymadı,
    Zalim taş duvarlar ona kıymadı,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Biz bilsek te bize birde sen söyle,
    Bu puslu ortamda ne oldu öyle,
    Susma bir şey de ki öyle ya böyle,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Susmak ikrardandır demiş atalar,
    Söyle ki bilinsin kimde hatalar,
    Bilgi ile beri gelir öteler,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Bir yıldır sorular cevap bekliyor,
    Alperenler goncasını kokluyor,
    Çoğu zaman rüyalarda yokluyor,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Başbuğuna yanar durur sineler,
    Saçlarını yoldu ülkü nineler,
    Oğuz’un yüreği zaten un eler,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Dikildi adına otağa bir tuğ,
    Daima anıldı oldu bir baş tuğ,
    Büyük bir hakan dı hem de bir başbuğ,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    Oğuzsoylum ne söylese yeridir,
    O Alperenlerin ölmez seridir,
    Nizam-alemde yağız çeridir,
    Yusuf yüzlü Alpereni ne ettin,

    25.032010
    OĞUZSOYLUM

    Beğen

  44. Murat AKTAŞ said

    Çok merak ettiğim bir konu var. 47 saat sonra köylüler bulmasaydı, Devlet karlar eridikten sonramı bulacaktı son BAŞBUĞ Muhsin YAZICIOĞLUnu.

    Beğen

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.