Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Archive for 27 Eyl 2008

Ben Sana Yardımcı Olamam!

Posted by Site - Yönetici Eylül 27, 2008

Ben Sana Yardımcı Olamam!Bir Hint masalı

Ben Sana Yardımcı Olamam!

Bir Hint masalına göre, kedi korkusundan devamlı endişe ve üzüntü içinde yaşayan bir fare vardır. Sihirbazın biri ona acır ve bir kediye dönüştürür.

Fare, kedi olur olmaz, bu sefer de köpekten korkmaya başlar. Sihirbaz onu bir kaplana çevirir. Fakat bu durumda da avcıdan korkmaya başlar.

Sihirbaz bakar ki, onun korkusunu yenmeye imkân yok. Şöyle der:

-“Tekrar fareye dön. Sende sadece bir farenin yüreği var. Bu sebeple ben sana yardım edemem.”

Hâsılı; kendine güveni olmayan, azim ve gayreti, cesâret ve metâneti bulunmayan bir kimseye veya cemiyet ve millete, dıştan yapılacak yardımın hiçbir faydası olmaz.

Başarı azim gerektirir, azim ise irade. Bazı hedefler, başarısız olmaya da değer. Gerçek başarı, başarısız olma korkusunu yenebilmektir.

Paul Sweeney

Posted in Diger Konular, Güncel, Gündem, Genel, Yorumlar | Leave a Comment »

FARZMI SUNNETMi ? RAMAZAN FIKRALARI

Posted by Site - Yönetici Eylül 27, 2008

Ramazan fikralari

Ramazan fikralari

FARZMI SUNNETMi ? RAMAZAN FIKRALARI

 

Adamın biri hergün hanımını zorlayarak sahura kaldırıyor yemek

hazırlatıp sahur yiyormuş sonrada orucu birgün beşgün bu böyle

sürerken;
-kadın artık dayanamamış ve ” ula herif sende hiç vicdan yokmu
orucu tutmuyorsun bana zorla sahur hazırlatıyorsun”  demiş
-adam ; oruç farz sahur yemek sünnet değilmi diye sormuş
-kadın; evet demiş
-adam; e hanım farzı yapmıyorsak sünneti demi yapmayalım demiş

Posted in Fıkralar | Leave a Comment »