Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Vakıa Suresi Duası

Posted by Site - Yönetici Ağustos 3, 2012

 Vakıa Suresi Duası

Vakıa Suresi Duası,duakitabiabdulkadirdede

Kaynak : Dua Kitabı – Abdulkadir Dedeoğlu – 204. sayfa

.

6 Yanıt to “Vakıa Suresi Duası”

  1. ………hayırlı..güner vakıa dasının mealilini arıyorz yardımcı olabilirmisiniz

    Beğen

  2. ali rauf said

    arabi
    hocam çok teşekkur ederim arabca metnini arıyordum bir türlü bulamıyordum eline sağlık

    Site Admin : Ali Rauf kardesim sizlere yardimci olabildiysek ne mutlu bizlere, biz tesekkur ederiz.

    Beğen

  3. ozgur said

    Hocam vakia duasinin turkcesini bır türlü bulamıyorum yardimci olursaniz çok sevinirim benim için çok önemli. Saygilar

    Beğen

  4. Erdem KARTAL said

    6. satırın sonun fe-etrilhü yazıyor yanlış aslı FE_ENZİLHÜ

    Beğen

  5. dilan said

    vakıa suresi duasının mealini arıyorum yardımcı olur musunuz?

    Beğen

  6. muzaffer keskin said

    Selamun aleyküm hocam vakı’a suresinin duasının arıyordum buldum Allah razı olsun fakat yazıcıdan cıktı aldıgımızda harekelr ve yazıları okumak biraz zor oluyor pdf olarak yollama imkanınız varsa çok sevinirim.Allah razı olsun

    Beğen

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 662 takipçiye katılın

