Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Archive for 21 Şub 2010

Göynemden Kış Manzaraları – 2010

Posted by Site - Yönetici Şubat 21, 2010

Göynemden Kış Manzaraları – 2010

Vodpod videoları artık kullanılamıyor.

Posted in Diger Konular, Göynem Videoları, Göynem`den Resimler......, Güncel, Gündem, Genel, Türkiye, Yorumlar | Leave a Comment »

Cennetteki En Yüksek Makam, Rasûlullah (s.a.v.)’in Vesile Adlı Makamıdır:

Posted by Site - Yönetici Şubat 21, 2010

Medine'yi Ağlatan Ezan

Cennetteki En Yüksek Makam, Rasûlullah (s.a.v.)’in Vesile Adlı Makamıdır:

Buharî ve Müslim’in sahihlerinde… Câbir b. Abdullah’tan rivayet olun­du ki; Rasûlullah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:

Bir kimse ezanı duyduğunda: “Allahümme Rabbe hâzihi’d-da’veti’t-tâmmeti ve’s-salâti’I-kâimeti âti Muhammeden el-vesilete ve’1-fazilete veb’ashü makamen mahmuden’illezi vaadtehu. (Ey bu eksiksiz davetin ve kılınan namazın sahibi! Muhammed’e vesileyi ve fazileti ver. Onu, va’d et­tiğin makamı mahmuda gönder) derse, kıyamet gününde şefaatim ona helâl Olur.”

Sahih-i Müslim’de… Abdullah b. Amr b. Âs’tan rivayet olundu ki; Ra-sûlullah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:

Müezzini(n ezanını) duyduğunuzda onun dediklerini tekrarlayın. Son­ra bana salât okuyun. Çünkü bana bir salât okuyana Allahtan, benim için ve­sileyi isteyin. Doğrusu kim benim için Allah’tan vesileyi isterse, ona şefa­attim) helâl olur.”

Vesile, Cennetteki En Yüksek Derecedir. Oraya Ancak RasûluIIah (s.a.v.) Ulaşabilir:

İmam Ahmed b. Hanbel… Ebû Hüreyre’den rivayet etti ki; RasûluIIah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:

Bana salât okuduğunuzda Allahtan benim için vesileyi isteyin.Ashab: “Ey Allah’ın Rasûlü! Vesile nedir?” diye sordu. RasûluIIah (s.a.v.) buyurdu ki: “Cennetteki en yüksek derecedir. Oraya ancak bir adam ulaşacaktır. Uma­rım ki o adam da ben olurum.

İmam Ahmed b. Hanbel… Ebû Saîd el-Hudrî’den rivayet etti ki; Rasû­luIIah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur: “Vesile, Allah katında bir derecedir. Onun üstünde bir derece daha yoktur. Vesileyi bana bahşetmesini Allah’tan dile­yin.

İmam Ahmed b. Hanbel… İbn Abbas’tan rivayet etti ki; RasûluIIah (s.a.v.) şöyle buyurmuştur:

Allah’tan benim için vesileyi isteyin. O makamı dünyadayken benim için isteyen kula kıyamet gününde mutlaka şefaatçi -bir rivayete göre şahid-Olurum.”

Kaynak : Ölüm ve Ötesi – İbni Kesir

Posted in Ölüm Ve Ötesi - İbni Kesir, Cennet & Cehennem, Diger Konular, Dini Konular, Güncel, Gündem, Yorumlar | 1 Comment »