Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı

Posted by Site - Yönetici Ocak 6, 2009

İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı

İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı

Ortadoğu’daki gelişmeleri yakından izleyen, başta İsrail olmak üzere bölge ülkelerine sık sık gelip giden ve bu coğrafyanın tarihsel sürecine ilişkin çok sayıda yayını bulunan tarih profesörü bir dostum bana önceki gün; “Yahudiler İsrail’de en çok hangi ağacı dikiyorlar ve bunun sebebi nedir biliyor musunuz?” diye sordu.

Kendisine, özellikle tarım konusunda İsraillilerin dünyanın en önemli araştırmalarına imza attıklarını biliyorum ama bir ağaca karşı özel ilgileri olup olmadığı konusunda bilgi sahibi değilim dedim. İsrail’e de şimdiye kadar hiç gitmediğimi söyledim. Kısacası sorunun cevabı bende yoktu.

Verdiği cevap çok ilginç oldu. Yahudilerin İsrail’de en çok diktikleri ağacın gargat ağacı olduğunu, bunun nedeninin ise bir hadis- i şeriften kaynaklandığını söyledi. “Yahudiler hadis-i şeriflere itibar ediyorlar mı ki” dedim. Etmiyorlar ama yine de içleri rahat değil. Tedbiren de olsa yine de bu ağacı dikmekten geri kalmıyorlar dedi. Sonra Peygamber Efendimizin konuyla ilgili bir hadis-i şerifini okudu.

Tarihçi dostumun yanından ayrıldıktan sonra bu hadis-i şerifi kaynaklarıyla birlikte sizlerle paylaşmak üzere kütüphanemdeki kitaplardan aradım buldum.

İlginçtir, hadis-i şerif daha çok kıyamet alametlerinin zikredildiği bölümlerde geçiyor. Kaynaklarda kıyamet alametleri sıralanırken, fitnenin artması, Yahudilerin Müslümanlara yönelik taşkınlık ve zulmü inanılmaz boyutlara varınca, sabır sınırı taşıp artık bu zulme bir dur demek isteyen Müslümanların kendilerini bulup cezalandırmasından çekinen Yahudilerin bulabildikleri her yere kaçıp saklanacağından söz ediliyor.

Hadis-i Şerif’te, Yahudilerin taşların ve ağaçların bile arkasına saklanacağı, buna karşın Gargat ağacından başka bütün taş ve ağaçların: “Ey Müslüman, Ey Allahın kulu, Yahudi arkamdadır, gel onu öldür” diyeceği ifade ediliyor. (Buhârî, Tecrid, IX, 73; Tirmizî, Birr, 25; Fiten, 2; et-Tâc, I, 25).

Bahsi geçen hadis-i şerif Sahih-i Müslim’de; “Öyle ki Yahudiler taşların ve ağaçların arkasına saklanacak ama ağaç ve taş dile gelerek ‘Ya Müslim! Ey Allah (c.c.) kulu! Gel, bak benim arkamda Yahudi var, buraya gizlendi, benim arkamda, gel onu cezalandır. diyecek. Sadece ‘gargat’ ağacı bunu söylemeyecek çünkü o Yahudi ağacıdır” buyuruluyor. (Kitab-ul Fiten H. 2239).

Bu kadar yalın bir gerçeklikle ifade edilen hadis-i şerif üzerinde ayrıca bir yorumda bulunma ihtiyacı duymuyorum. Her şey gayet açık ortada

Fakat izniniz olursa Gazze’de yaşanan son vahşet görüntülerinden de yola çıkarak hadis-i şerifin son cümlesinin altını bir kez daha çizmek istiyorum. Ne buyuruyor Peygamber Efendimiz; “Ağaç ve taş dile gelerek, Ey Müslüman, gel, bak benim arkamda Yahudi var, buraya gizlendi, benim arkamda, gel onu cezalandır” diyecek.

Demek ki Yahudilerin artık haddi iyice aşmış zulmüne tanıklık etmek ağaçların ve taşların bile deyim yerindeyse canına öyle bir tak edecek ki, sabırları taşacak ve ihbarda bulunmak üzere dile gelecekler.

Hadis-i Şerif temel kaynaklarda böyle geçiyor. Birileri rahatsız olacak diye lafı eğip bükecek değiliz. Peygamber Efendimiz söylüyorsa El Hak doğrudur.

Nitekim Yahudiler de yaptıkları işin sonunun nereye varacağını ve tarihteki örneklerinde de görüldüğü gibi hep böyle sürüp gitmesinin mümkün olmayacağının az da olsa farkında olmalılar ki, hadis-i şerifte “sadece o ağaç söylemeyecek” denilen gargat ağacını tarih profesörünün tespitiyle ülkenin her yanına dikmekten geri kalmıyorlar. İsrailliler her yana bu ağaçtan dikeceklerine zulme son verseler daha iyi olur. O zaman muhakkak ki daha güvende olacaklardır. Bu iş hep böyle gitmez. Tarih bunun örnekleriyle dolu.

Tüm dünya tepkili

Siz bakmayın İsrail’in Gazze’de yaptığı katliamların sadece İslam dünyasında tepki oluşturmuş gibi bir görüntü ortaya koyduğuna İsrail’in yıllar yılı bölgede uyguladığı ölçüsüz şiddet ve tarih boyu yapıp edegeldikleri fenalıklar tüm dünya ülkelerinde gizliden gizliye öylesine derin bir nefretin oluşmasına zemin hazırladı ki, yabancılarla konu üzerinde biraz konuşmaya başladığınızda hemen fark ediyorsunuz bunu. Kaldı ki dinsel öğretileri ve tarihsel tecrübeleri de buna uygun. Yahudilerin günümüzdeki tutum ve davranışları da bu acıları tazeleyecek türden. Burada ayıplanacak olan durum nefret duymak değil, nefrete neden olacak eylem ve davranışlara göstere göstere zemin hazırlamamaktır.

Dünyanın önde gelen medya kuruluşları ve ajansları büyük ölçüde Yahudi sermayesinin kontrolünde olduğu için, hükümetler aleyhlerine kampanya yürütülmesin, yıpratılmasınlar diye tepki göstermekte tutuk davranıyorlar. Kısacası, dünyanın gözleri önünde cereyan eden zulme karşı dünya kamuoyunda oluşan nefret henüz kitle iletişim araçları vasıtasıyla beklendiği ölçüde dillendirilmeye başlanmadı. Fanusun kapağı bir açılmaya görsün, dalga hızla büyüyecek ve zulme karşı kitlelerde oluşan nefret daha rahat gözlemlenebilecektir. Kaldı ki bu tür açık bir zulme karşı tepkili olmak için din olarak sadece İslam’a mensup olmak gerekmiyor. İnsanlık duygularını kaybetmemek yeterlidir.
Yazının başında yer verdiğimiz hadis-i şerifin vermek istediği mesajı, Gazze’de yaşanan vahşet karşısında ruhlarda oluşan kabarmayı hissedince daha rahat algılayabiliyoruz. Savaşın bile adabı vardır. Bu kadar mı gaddar olur bir insan?

Yazımızı İsra süresinden konuyla ilgili bir ayetle sonlandıralım:

“Kitapta İsrailoğulları’na şu hükmü verdik: “Muhakkak siz yer(yüzün) de iki defa (iktidar olup) bozgunculuk çıkaracaksınız ve muhakkak büyük bir kibirleniş-yükselişle kibirlenecek-yükseleceksiniz. Ve nitekim o iki vaadden ilkinin zamanı geldiğinde, son derece zorlu ve güçlü kullarımızı üzerinize gönderdik de (sizi) evlerin aralarına kadar girip araştırdılar. Bu, yerine getirilmesi gereken bir sözdü ve gerçekleşti” (İsra, 4-5)

Prof. Dr. Osman ÖZSOY Haber7

17 Yanıt to “İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı”

  1. […]  İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı İşte Yahudileri korkutan Hadis-i Şerif ve Gargad Ağacı Ortadoğu’daki gelişmeleri yakından izleyen, başta […] […]

    Beğen

  2. kaplan.60.60@windowslive.com said

    allah şüpesiz büyüktür sonları gelir bu abd ve israilin müslüman baş beları allah tan bulsun belalarını inşallah müslüman olarak dualarımızı esirgemeyelim inşallah

    Beğen

  3. ertan sönmezler said

    kardeşim bu hadis in arapçasını arıyorum allah rızası için biliyorsan bana int adresini yada arapça yazılmışını bana mail atarmısın………

    Beğen

  4. Ertan kardesim, Bu kitablara bir bakin (Buhârî, Tecrid, IX, 73; Tirmizî, Birr, 25; Fiten, 2; et-Tâc, I, 25).Benim suan bakma imkanim yok.Turkiyedeki kutuphanelerden veya kitapcilardan bakabilirsiniz.

    Beğen

  5. Musa said

    mursit programinda arapcasi mevcut.saygilarimla

    Beğen

  6. tayfun said

    Arkadaşlar yahudileri haber vererek “gel, bak benim arkamda Yahudi var, buraya gizlendi gel onu cezalandır” diyecek olan taş İsrailin etrafını çevirdiği ve alarm sistemiyle donattığı dev duvar olabilir mi?

    Müslüman dünya birlik olup İsrailin üzerine ordularını gönderince askerlerinin bu duvarı aşamayarak alarma yakalanması ve duvarın da alarm vermek suretiyle “arkamda Yahudi var, buraya gizlendi gel onu cezalandır” demek suretiyle haber verebilir diye düşünüyorum.. Belki de gargad ağacının bu tür manyetik akımları engelleyen bir yönü de vardır.. Bu yüzden haber vermeyecek tek ağaç olabilir diyorum.. Allah bilir…

    Beğen

  7. s,e,v,g,i, said

    gerçekten gargat ağacını ilk defa duydum ve yazıyı okuyunca çok şaşırdım

    Beğen

  8. s,e,v,g,i, said

    şu anda çok şaşkınım.

    Beğen

  9. emin said

    zaten ne cok peygem olduren ırk yahudılermişş.

    Beğen

  10. baloglu said

    bır hadıs
    peygamberımız
    ben kardeslerımı özluyrum buyurmus sahabe biz kardesın degılmıyız efendım
    peygamberımız sız sahabemsınız ben kardeslerımı özluyorum senın kardeslerın kım ya rasulallah
    ahır zamanda gelen ummetlerımdır onlar nasıl bellı olur allahuekber
    onlar hıle ıle kuranı okur ve okuturlar allah razı olsun

    Beğen

  11. AşkDeryası said

    Çok ilginç ve yerinde bir tespit yapmış sayın haber7 yazarı.Yalnız yahudiler kendilerini akıllı sanmasınlar.Kimse yahudi aramaz o zaman direk gargat ağacının arkasına bakar :)İşin bi de bu tarafından bakmak lazım.
    Saygılar.Teşekkürler bu güzel yazı için.

    Beğen

  12. ahmet selman said

    bence “taslar ve agaclar konusacak” ibaresi sadece buradakı anlamıyla anlasılmamalı biraz daha gunumuze donuk teknoloji ışığıyla bakmalıyız bu soze.
    yani sunu demek ıstıyorum: gunumuzde ısı kameraları veya radar sıstemleri var bunlar esyaların TASLARIN VE AGACLARIN arkasındakı cısımleri de bıze gosterebılmekte.
    bırde olaya bu yonuyle bakın…

    Beğen

  13. orhan öztürk said

    bence çok yanlış bir bilgi hiç bir ilahi yazı ve kitap yarattıgı şeyi karşı karşı getirecek yazı kullanmaz sadece iki milleti birbirine düşürecek milletlerin kullandığı bir yazı şekline daha uygun gibi gelliyor bana.

    Beğen

  14. ibrahimim6 said

    tşk emegi olan herkese

    Beğen

  15. Cahil said

    Allah razi olsun!
    Arkadaslar inanmak yani iman, cok acaip bir seydir. Ya inanirsin ya inanmazsin. Inanan icin hic bir delil veya sebeb gerekmez. Allah ve Resulu bir sey soylemisse inanan kisi niye, nasil demez. O demisse dogrudur der, kabullenir. Ben senelerce domuz etinin neden haram oldugunu bilmeden haramdir diye iman ettim, cunku Allah ve Resulu bunu bize haram kilarken bizden daha iyi bildikleri bir sey mutlaka var. Ama inanmiyan insan ise herseye bir delil ve mantikli aciklama bekler. Onlara hangi delil ve mantik getirilirse getirilsin kabullenmezler, cunku iste, anlattim ya, iman!
    Ayrica yukarida kardesimizin aktarmis oldugu cumleler ise Kur´an-i Kerim´den ayetlerdir ki Allah kelamidir. Bunlarin noktasini dahi inkar etmek veya supheye dusmek kufre yani kafirlige surukler Allah korusun.
    Hepimize Allah hidayet etsin. Dualarinizi bizden esirgemeyin.

    Beğen

  16. mehmet kandemir said

    sayin site yönetici kardesim sizden bi ricam var bana vakia suresinin duasini gönderebilirmisiniz simdiden tesekürler

    Beğen

  17. Mehmet bey, vakia suresinin duasi derken turkce okunusunumu demek istediniz, vakia suresinin duasi nedir ?

    Beğen

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.