Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

İslamsız Müslümandan Korkuyorum.

Posted by Site - Yönetici Haziran 20, 2017

İslamsız Müslümandan Korkuyorum.

Bundan 10 yıl önce ilk kez taytlı bir kadın gördüğümde gözlerime inanamamış, onun üstüne kıyafet giymeyi unuttuğunu sanmıştım.

Daha sonraları bu taytlı kadınları daha sık görünce bunun lanet olası bir moda olduğunu anlamıştım.
Gün geldi o çirkin kıyafeti “Başı örtülü” kadınlar bile giyer oldu.

Hadis Alimi Nevevi Rahimehullah, “Giyinik çıplaklar” hadisin-i şerifini okuduğu zaman bunun ne demek olduğunu anlayamamış. Mübarek epey düşünmüş. “Hem giyinik, hem çıplak nasıl olur? Heralde bu da Hz.Allah’ın bir mucizesi olacak” demiş.

Biz Hadis alimi değiliz fakat, bu Hadis-i şerifi çok iyi anlıyoruz. Sokakta saçı ambalajlı çok kadın var ama tesettürlü kadın yok denecek kadar az. Neredeyse Streç pantolon veya tayt giymeyeni dövecekler!

Kadınların her detayı, en mahrem bölgeleri meydanda ve maalesef utanma duygusu da yok olmuş. Erkekler müslüman kızların arkasında, onların hareketlerini izliyor.
Bundan büyük bela olur mu?!

Yazık ki hepimiz alıştık bu çirkinliklere ve neredeyse kimse onları uyarmaya gerek bile duymuyor. Hatta normal karşılıyor. “Herkesin yaşantısı kendine” diyor, “ Her koyun kendi bacağından asılır” diye zırva yahudice bir laf geveliyor, uyarmadıkları gibi birde övgüler diziyorlar…

Müslüman, Hz.Allah’ın hoş görmediğini, hoş göremez, Hz.Allah’ın razı olmadığından, razı olamaz, iyi diyemez. İmam Malik (ks), hadis inkarcısı bir adamla oturdu diye, 40 gün boyunca talebesiyle konuşmamış. Varın halimizi siz düşünün…

Başımıza taş yağacağından korkmuyorum ben! Taştan daha katı olan kalplerden, münafık hallerden korkuyorum.
Kalbiyle buğzetmeyi bile hoşgörüsüzlük olarak gören Müslümanlar ürkütüyor beni.

Kendisi başörtülü olduğu halde, kızları edepsiz kıyafetlerle gezen ve bunu umursamayan Müslüman anneler ve babalar kanatıyor içimi…

Ben toplu azaba uğrayıp yok edilmekten korkmuyorum, amerika’dan, israil’den korkmuyorum kardeşlerim. Elmanın kurdu kendindenmiş derler. Ben Müslüman olduğunu iddia edenlerin, İslam’ı oyuncak haline getirmelerinden, namazsızlığı, yalanı, hayasızlığı hoşgörmelerinden korkuyorum…

İslamsız Müslümanlardan, ilkesiz Müslümanlardan korkuyorum!

Şerife Şevval Kardelen

Bir Cevap Yazın

 
