Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ÇOCUKLARA VERİLEN SÖZLERİ TUTUNUZ

Posted by Site - Yönetici Kasım 17, 2016

cocuklara-verilen-sozleri-tutunuz

ÇOCUKLARA VERİLEN SÖZLERİ TUTUNUZ

İnsan, bir çocuğa ‘Sus, sana şunu alacağım’ der de sonra söz verdiği şeyi almazsa bu onun üzerine yalan olarak yazılır. Eğer tevbe etmemişse kıyâmet gününde bu yalan sebebiyle azâb ile cezâlandırılır. (Şir’atü’l-islam)

Abdullah bin Âmir (r.a.) anlatıyor: Resûlullâh Efendimiz (s.a.v.) evimize geldi. Ben küçük bir çocuktum. Oynamaya gidecektim. Annem bana,

Ey Abdullâh, gel, sana bir şey vereceğim.’ dedi. Bunun üzerine Resûlullâh (s.a.v.)

Ona ne vermek istemiştin?’ dedi. Annem,

Hurma verecektim.’ deyince, Peygamber Efendimiz (s.a.v.)

Şâyet dediğini yapmayacak olsaydın sana bir yalan günahı yazılırdı.’ buyurdular. (Müsned-i Ahmed)
.

Bir Cevap Yazın

 
