Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

FİLİSTİN

Posted by Site - Yönetici Mart 13, 2016

Filistin,Şerife Şevval Kardelen,palestina,Şiir

FİLİSTİN

Çoluk ,çocuk,kadın ölürken heran,
Olmuyor zalime bir karşı duran,
Yoktur siyonistten hesabın soran,
Diyiyorum amma gel sen bana sor.
******************************
Susarken insanlık bu katliama,
Sığmıyor feryadım ahir zamana,
Bürünüp yatsamda gece yorgana,
Uyuyorum amma gel sen bana sor.
******************************
Patlıyorken hergün,toplar tüfekler,
Salyasın dökerken kuduz köpekler,
Dünyayı görmeden,ölen bebekler,
Duyuyorum amma gel sen bana sor.
*******************************
Harab oldu yanda,herbir sokağın,
Nesine ne diyem,karanlık çağın,
Dişim sıka sıka,sabır gömleğin,
Giyiyorum amma gel sen bana sor.
******************************
Mescidi Aksa’m ki çekerken cefa,
Kahroluyorum bir değil,bin defa,
Öfkemi kinimi bir bir rafa,
Koyuyorum amma gel sen bana sor.
*******************************
Çullanmış gazzeye yüzbinlerce it,
Ne varsa yaktılar geçmişe ait,
KARDELEN’im hergün onlarca şehit,
Sayıyorum amma gel sen bana sor
******************************

Şerife Şevval Kardelen.

Bir Cevap Yazın

 
