Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ÖRTÜN-ME-ME SEBEPLERİ

Posted by Site - Yönetici Ocak 9, 2016

tesettür islam, kardelen,serife sevval kardelen.islamda Örtünmek,tesettür,

ÖRTÜN-ME-ME SEBEPLERİ

Örtünmek isterim, ama ikna olmam lazım
KUR`AN-I KERİM’de HÜKÜM VAR YETMEZMİ İKNA OLMANA

Örtünmem gerekiyor, ama geleceğimi düşünmek zorundayım
“GELECEK ÖLÜM ONU DÜŞÜNDÜNMÜ

Allah(c.c.) beni başı açık olarak da sever
AMA GÜNAHKAR KULUM DER

Fazla açık olmadığım için, günah olduğunu zannetmiyorum
“GÖRÜNEN HER TEL ZİNA AZMI GÜNAH ACABA

Genç yaşta da kapanmak olmaz ki, yaşlanınca inşa Allah(c.c.) “YAŞLANACAĞIN GARANTİ Mİ YA YARIN ÖLÜRSEN”

Tekrar açılırım düşüncesiyle, kapanmıyorum
HELE Bİ KAPAN ONU SONRA DÜŞÜN

Bazı özgürlüklerimin kısıtlanacağı düşüncesiyle kapanmak istemiyorum
AllahIN KARŞISINDADA ÖZGÜR OLABİLECEKMİSİN

Kapanmak önemli değil, önemli olan kalbinin temizliği
KALBİN TEMİZLİĞİ GÜNAHA ENGEL DEĞİL

Evlenince kapanırım, ;kızım evlenince kapanr;
EVLENECEĞİN GARANTİMİ

Güzelliğimi sergilemek istediğimden dolayı kapanmamıştım “GÜZELLİĞİNİ SADECE EŞİNE SERGİLESEN NE GÜZEL OLUR

Kapanırsam, diğer dini vecibelerimi de yerine getirmem gerekecek “EE Bİ YERDEN BAŞLAMAK LAZIM

Dinden çıkmadığıma göre başımı açmamda problem yok
DİNDEN ÇIKMADIN AMA GÜNAHKARSIN

Başörtü için kendimi henüz hazır hissetmiyorum
ÖLÜNCEMİ HAZIR OLACAKSIN

Bu zamanda da başörtü olmaz ki! Hangi çağdayız?
GÜNAHIN BU ZAMANI O ZAMANI YOK KUR`AN-I KERİM HER ÇAĞ İÇİN İNDİ

Kısmet, bir bakarsın kapanırız inşa Allah(c.c.)
İNŞAllah AMA ACELE ET YAŞLANDIKTAN SONRA ÖLECEĞİNE DAİR SENEDİN VARMI?

Önemli olan, saç dışındaki vücudun teşhir edilmemesi
“YANİ GÜNAH SADECE VUCUDAMI VAR

Denedim, ama boğulacak gibi oldum
AMA İTİKAT GEREKİYOR

Evlenememe korkusu
“SAÇIN AÇIK DİYE SENİNLE EVLENEN ERKEKTEN NE BEKLERSİNKİ

Kapanmak içimden gelmiyor
NEDEN GÜNAH İŞLEMEK HOŞUNAMI GİDİYOR

Başörtülülerin yeterince örnek olamamaları
SEN ÖRTÜN VE ÖRNEK OL ONLARA

Nefsime yenik düştüğümden, kapanamıyorum
SEN NEFSE VE ŞEYTANA YENİKSİN GELECEĞİNİ DÜŞÜN YENİLME“….

Şerife Şevval Kardelen

Bir Cevap Yazın

 
