Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Hristiyan bir vaizken nasıl Müslüman oldu?

Posted by Site - Yönetici Aralık 25, 2009

hristiyan-bir-vaizken-nasil-musluman-oldu

Hristiyan bir vaizken nasıl Müslüman oldu?

Amerika’da İslam’ı seçen bir vaizin Müslüman olma hikayesini izlyeceğiniz bu videoda Amerika’da İslamiyet’e ne kadar önem verildiğini göreceksiniz…Eski Hristiyan vaiz İslamı seçtikten sonra diğer müslümanlara verdiği ilk dersinde söylediği şu sözler ise çok çarpıcı:
Kimseyi Hıristiyan yapamadım, ama birçok insanın Müslüman olmasına sebep oldum. Hem de henüz Müslüman olmadığım halde bunlara sebep oldum. -Evet; çok ilginç, ama Hıristiyan yapmaya çalıştığım kişi başta rahip olan arkadaşım ve bütün ailemin Müslüman olmasına sebep oldu. Hiç unutamıyorum, o günü Müslüman arkadaşımın yanında beyaz bir kaftan ve beyaz bir başlık giymiş bir adam duruyordu. Bu bizim rahipti. Ona döndüm ve: “Pete, Müslüman mı oldun sen?” diye bağırdım. O da bana yumuşak bir sesle, o gün İslâm’a girdiğini söyledi. Bir rahip Müslüman olmuştu! İnanılacak gibi değildi.

İşte Hristiyan bir vaizin Müslüman olma hikayesi…

Vodpod videos no longer available.

2 Yanıt to “Hristiyan bir vaizken nasıl Müslüman oldu?”

  1. ferhan zeynep said

    Çok güzel olmuş.inşallah İSLAMİYET her yere yayılır. NOT;GÜLLÜK YURDU MERSİN/MUT

    Beğen

  2. İsmail KILIÇ said

    Allah razı olsun. Gerçekten güzel ve değerli bir video olmuş. İslamı yaşamak, İslamı yaymanın en kolay ve en güçlü yoludur.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

 
