Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

UYKU TUTMAYAN KIMSENİN OKUYACAĞI DUA

Posted by Site - Yönetici Eylül 16, 2009

UYKU TUTMAYAN KIMSENİN OKUYACAĞI DUA,ana baba hakki,Bu Çağda Uyumak Uyanıklıktan Hayırlıdır

UYKU TUTMAYAN KIMSENİN OKUYACAĞI DUA

UYKU TUTMAYAN KIMSENİN OKUYACAĞI DUA

Allahumme ğarati’n-nücûmü ve hedeetil uyûnu, ve ente Hayyün Kayyûmün lâ-te’hüzüke sinetün ve lâ nevmün, yâ Hayyü yâ Kayyûmü ehdi leyli ve enim ayni.”

Manası:
Ey Allahim ! Yıldızlar battı, gözler sakinledi, ( ve yumuldu )
Sen hayat sahibi ve daima duran( ve tutan ) sın. Seni ne bir uyuklama tutabilir ne de uyku.
Ey Hayat sahibi, Kayyum ( olan Allahim), gecemi sakin kıl.gözlerimi uyutuver.

İzah:
Ashabdan Zeyd b. Sabit r.a. uykusuzluğa tutulmuş ve bu hastalığından Efendimize bahs etmişti.
Rasulullah S.A.V. kendisine bu duayı okumasını tavsiye buyurdu.
Zeyd b. Sabit r.a. dua yı okuyunca Allah-ü Teala kendisinden o hali giderip şifa verdi
.

Mehmed Emre büyük Dua Kitabi s.95 –

89 Yanıt to “UYKU TUTMAYAN KIMSENİN OKUYACAĞI DUA”

  1. modatasarım said

    uyku tutmayınca zikretmek gerek hemen uyuyor insan nedense:))) şeytandan galiba…

  2. abdurrahim said

    bence güzel bir dua deneyeceğim

  3. Eren said

    gecenin bu vaktinde bu duayı bizlere unduğunuz için öncelikle Allah izlerden razı olsun. Fakat kesin emin olmamakla birlikte bu duayı bir kaç siteden araştırdım ve bir kaç yanlışlıkla karşılaştım eğer burada yazan doğru ise öbür siteye, eğer burada ki yanlış ise size rica etsem yanlışlığı düzeltirmisiniz. Diğer sitede arapçası da yazıyor o yüzden buradaki yazılanın yanlış olduğunu düşünerekten haddim olmayarak bu yanlışlığı düzeltmenizi rica ediyorum.. oradaki yazan dua şu şekilde Allahümme ğaratin nücümü ve hedeetil uyunu (ve) ente Hayyün Kayyümün late (hüzuhu) sinetün ve la nevmün ya Hayyü ya Kayyümü ehdi leyli ve emin ayni.

    Diğer itedeki yazan dua da parantez içine aldığım (ve) yok diğeri ise parantez içine alğım hüzuhu bu sitede hüzuke yazıyor

  4. aslı said

    bnm qeceleri 10 da qrsm yatağa bazen anca 12 de uyuyorum ve çok rahatsız oluyorum bu durumudan bu duayı bu gece deniyeceğim inşallah işe yarar amin :)

  5. ali said

    Bu duanın arapça ibaresi yokmu yavs aklıma şu takıldı da onun için sordum.

    Allahumme (ğarati’n)-nücûmü bu kelime ğarabeti olabilirmi kökü aslı öyle gibi geliyor.

    hani şark ğark derler ya…

  6. abdulkadir er said

    çooook güzel bir dua saolun :)

  7. beyza nur said

    ALLAH ‘A şükür olsun bize bu duayı okuttuğu için ve herkese AMİN

  8. Hakan said

    aLLah razı oLsun site den ve konu acan Lardan .

  9. savascan said

    çook güzel bir dua ben 12yasımdayım uyuyamıyorum okudum ve hemen 5dk içinde uyumusum annem söyleyince inanamadım müklemmel bir ayet bu herkese tavsiye ederim çok tesekkürle böyle bir ayeti bizlerle paylastığınız için iyi uykular :)

  10. Bahadır Gürler said

    Bu duayı yazan kişinin elleri dert görmesin
    ,

  11. hasret said

    bende 1 kaç haftadır uyuyamıyorum inşallah bende de işe yarar yoksa kafayı yiyecem.allah razı olsun sizden inşallah işe yarar deniyecem ve bi sonuç alırsam tekrar yazacam inşallah…

  12. Yaz Gülü said

    ALLAH RAZI OLSN

  13. ayşenur said

    uykusuzluk çok zor inşallah bu gece uyurum :(

  14. Eflal said

    Herkesten YÜCE RABBİM RAZI OLSUN SAYENİZDE ORUÇ TUTARKEN ZORLuk çekmeyeecğizzzz. ben denedim DUAYI OKUDUĞUM GİBİ YORGUNLUK ÇÖKTÜ SORA 5DAKİKA İÇİNDE UYUYA KAlmışım TEŞEKKÜR EDERİM

  15. Aysegul said

    Allah Razı olsun

  16. Allah razı olsun bu hayırlı siteden insana huzur vererek uyumamızı sağladığı için: Rabia”

  17. selen said

    bende uyuyamıyorum uykusuzluk insanı agresif yapıyo insanın yüzü kötü oluyo inşallah bende uyrum okuycam inşallah doğrudur böyle güzel duvaları burda paylaşın herkes faydalansın

  18. arif said

    alllah razı olsun gerçekten uyku düzenim yerine geldi kardeşler

  19. mine said

    cidden işe yarıyor 5 dakika içinde uyumuşum tavsiye ederim

  20. Yunus 58 said

    Umarım ise yarar.

  21. Yunus 58 said

    Gercekten ise yarıyor 5 – 6 dakkaya uyudum.

  22. Ayça said

    Bu duayı yazandan Allah razıolsun dualar gibisi yok her şeyin başı sonu dua

  23. akblog said

    teşekkür ederim, Allah’ razı olsun inşallah

  24. Allah razı olsun gercekten ise yarıyor :)))

  25. koray said

    Allah razı olsun

  26. Aslan said

    Allah razı olsun

  27. hamdi said

    (LA HAVLE VELA KUVVATAİLLAHİ BİLLAHİ L ALİL AZİM) 150 DEFA DERSENİZ SABAH GÖZÜNÜZÜ AÇARSINIZ :)

  28. Elif said

    Dua herseyin ilaci artik inşallah uyurum :(

  29. hacer said

    duayı okuyorum ama uyanıyorum içimde bi sıkıntı var duayı okudukça daha kötü oluyorum

  30. mehmet said

    Cok guzel bir dua Allah in izniyle sifasi oluyor Allah razi olsun paylasanlardan tskler..

  31. Furkan said

    Modatasarim

    Adli arkadasim onu yapmak ayni zamanda gunah

  32. sevki said

    Arkadasim bu resimde uyuyan ihtiyar tanidik mi yoksa oykeseine birisi mi

  33. özdemir said

    Selamun aleyküm. gece 2-3 saat uyuyor. ter içinde sıkıntıyla uyanıyorum bir yıldır hırz duasını da üzerimde taşıyorum 5-6 ay iyiydim tüm sıkıntılar geri geldi kalkamıyorum kendime gelemiyorum ailem ve işlerimle ilgilenemiyorum doktorlara da gittim çare bulamıyorum yardıma ihtiyacım var

  34. BENDE UYUYAMIYORUM İNŞLLAH BU DUAYI OKUYUNCA UYURUM. DUAYI YAZAN ALLA RAZI OLSUNNN

  35. nisa said

    gerçekten işe yarıyor

  36. elif said

    sabaha kadar uyuyamıyorum sabahlıyorum deneyeceğim

  37. betül said

    OKURKEN ESNEMEYE BAŞLADIM UZUN ZAMANDIR İLAÇLA ÇÖZMEYE ÇALIŞTIGIM UYKU SORUNUM BU DUA SAYESİNDE ARTIK SORUN OLMAKTAN ÇIKTI YAZAN VE PAYLAŞANDAN ALLAH RAZI OLSUN

  38. gerçekten süper ve işe yarıyor ;)

  39. boray kutlu said

    ben her zaman okuyorum ve gerçekten faydasını fazlasıyla goruyorum herkese tavsıye ederım muhakkak okuyun

  40. beren said

    iki gündür gözüme uyku girmiyor okur okumaz uyuyakaldım Allah razı olsun

  41. Apache11 said

    Kac gundur sabahlıyorum simdi de son 2 saattir uyuyamıyodum duayı okudum bi uyku hali çöktü Allah razı olsun

  42. bahar said

    Allah razı olsun benim babam alzaymer hastası geceleri hiç uyumuyodu doğal olarak bizide uyutmuodu dün gece yatmadan önce ben duayı okudum babamada tekrar ettirdim ve dün gece hiç uyanmadan uyudu çok şükür

  43. Serkan said

    VALLAHİ BU DUA ÇOK GÜZEL BİR DUA ŞİMDİ BEN YATAĞA 10 DA GİRERİM NORMALDE 00:20DE YATARIM BAZEN DAHA GEÇ 01DE FALAN AMA BU DUAYI OKUDUM 5DK SÜRMEDİ YATIM DELİKSİZ ODA VALLAHİ TAVSİYE EDİYORUM

  44. mustafa saner ÜNAL said

    şükür yaradan rabbime böle güzel duaları bize göndermiş bileri o güzel peygamberin şefaatçı olduğu kularından eyler işl

  45. kübra said

    yaklaşık 1 senedir uyku problemi yaşıyorum 3 güne bir bazen her gün uyuyamadığım oluyor bitki çaylarından müziğe ilaçlara herşeyi denedim hiç bir kalıcı çözüm bulamadım inaşaallah bunu eneyeceğim işie yrar umarım amin :D

  46. Batuhan said

    okurken ağırlık çöküyor gerçekten . Allah razı olsun

  47. ömer said

    bazı hikayeler okudum ve korktum yatanadım ama bu dua yi okuyunca sanki bir rahatlama hissettim ve uykuya daldım allah razı olsun erinmeden bu dua yı yazan kişiye.

  48. Xxx said

    Allah razı olsun teşekkürler ..

  49. Hazal said

    Son bir kaç gün uyuyamıyorum ve çok rahatsız oluyorum ve artık uyurken bu duayı okuyacağım inşallah işe yarar

  50. merve said

    umarım işe yarar da uyurum :)

  51. kopala said

    Allah razi olsun korkuyordum uyuyamiyordum bu dua sayesinde hemen uyudum cok saolun

  52. ilayda 1D said

    Yataga 10 da girip anca 12 de uyuyabiliyorum cok zor bi durum ins uyurum hergün okuyacam

  53. cemre said

    geceleri uyumam 2-3 ü buluyodu dua sayesinde uzandığım gibi erkenden uyuyuvermişim teşekkürler :)

  54. İbrahim said

    Ben her gün 4-5-6 gibi uyuyabiliyorum son 4-5 yıldır böyle inşallah düzelirim

  55. bubo said

    paylaşandan allah razı olsun.. uyku problemimi çözdü bu dua.. 5 en fazla 10 dk içinde uyuyorum.. işin ilginci nasıl uykuya daldığımı hatırlamıyorum bile..

  56. cgty said

    YYaklaşık 5 aydan beri sabah 5 6 gbi uyuyabiliyorum. Kalktgmda agresif oluyorum. 2 haftadan beri rezene cayı kantoran cayı süt ayran pasiflora deniyorum ama tık yok. Uzmanlığa calıstgım için erken uyumam gerekli bu da en gec 12 1 gibi uyumuş olmam anlamına geliyor. Gercekten işe yararsa 2.yorumu yapcam

  57. yener said

    yav aga 8.30da okulum başlıyo ben sabaha karşı 5te zor uyuyorum dua ,inşallah yarar

  58. Eray said

    bu dua çok güzel

  59. Emrah Ali said

    Çok iyi dua :) :) :) :)

  60. Hujkkık said

    Hüzuke olacak

  61. sanane said

    benim pek uykum gelmedi açıkçası esniyorum ama ben aslında sürekli esniyorum

  62. ali said

    bende de var çaresi dua ile beraber bir kedinizi hayırlı bir işe adamak. benim aklıma Kuranı ezberlemek geldi belki bu sayede hafız bile oluruz aklımız Kuran ile meşgul olacagından dolayı şer görünen hayra döner hayatımız ve uykumuz düzene girer denicem ben ve hekim olarak öneriyorum :)

  63. muhammet said

    Yaw hacı inş uyurum gece iki oldu uyuyamadım :(

  64. bedirhan said

    Allah razı olsun inşallah yara

  65. seyhun said

    gerçekten çok işe yaradı uykum yokken uykum geldi teşekkürler

  66. merve said

    çok teşekkürler sayenizde uykum geldi birden gözlerim kapandı esnemeye başladım gece 3-4 te uyuyordum teşekkürler

  67. joevin said

    Malesef ise yaramiyor..

  68. sude said

    cok guzel denecem

  69. eylül said

    Allah razı olsun

  70. Mbd said

    Gercekten cok iyi Allah razi olsun . 5 dk sonra uykuya daliyosun .

  71. nais said

    uyuyamıyorum umarım yardımcı olur. Rica etsem felç duasını mail atabilir misiniz.

  72. kzbbm said

    bu duanın yararı oluyormu

  73. gzm said

    işe yaramsı için inanmak gerektiği kaNaatindeyim. iki aydir uyuyamıyorum inşallah işe yarar. Allah razı olsun…

  74. Berşan said

    Allah Yardımcınız Olsun … Arkadaşlar Bende Bir Zamanlar Uyuyamıyordum Ama Pencereme Tül Değilde Güneşlik Perde Taktım Gece Odanıza Işık Girebileceği İçin Uyuyamıyor Olabilirsiniz… ALLAH Yardımcınız Olsun…

  75. Anıl Karadağlı said

    Allah Razı Olsun

  76. kübrademir said

    korku flmı ızledım ve yataga her grdıgımdde o flmın sahnelerı aklıma gelıyor ve annemı gıdıp uyandırıyorum lutfen bı önerınız varss sunarmısınız teskkurler

  77. Aydın can top said

    Çok iyi beni bi ara hiç uyku tutmuyodu şimdi ilaç gibi geldi anında uyuyom

  78. black said

    Allah razi olsun cocuguma okudum uyudu .nazardan ne uyuyo ne yemek Yiyo nede duruyo napcami şaşırdım…

  79. muhammet ali said

    Allah sizlere şah damarınızdan daha yakındır sadece buna inan ve. Seni hiç bir şey korkutamaz biznillah

  80. kadir said

    buraya 1.kez giriyorum

  81. kadir said

    Faydalı olacağına inanıyorum Emeği geçen herkesten Allah razı olsun

  82. m.ali said

    Allah razı olsun.

  83. sinem said

    Allah razı olsun. ……

  84. Furkan said

    Çok güzel bir dua Allah’ın izniyle bunu okuduktan sonra uyuyacağım

  85. Fadik said

    umarım uyurum

  86. Busra said

    Dua cok guzel denedim cok guzel herkez okumasini isterim

  87. Onur said

    Allah Razı Olsun Kardeşim

  88. Mehmet Can said

    Bugün okul var nasıl uyucam derken bunu okudum uykum geldi uyucam şimdi iyi geceler :) :)

  89. amara said

    yaw benim kızım daha 21 günlüktür gece gündüz hiç uyumuyor benide uykusuz bırakıyor o yüzden hep hastalanıyorum ne yapabilirim acaba biri bana söylesin yahu ??

    Arabca harflerle 21 adet bismillahirrahmanirrahim`i ve ashabi kehf`in isimlerini yazin ve cocugun yastiginin altina koyun biiznillah uyur.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 439 takipçiye katılın

