Göynem – Beyşehir

İlahi – Kur`an -İslam – Din -Tasavvuf – Belgesel – Dua – Hadis – Tarih – Şiir – Vs… – بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

FÂTİHA SÛRESİ VE BAKARA SÛRESİ’NİN SON İKİ ÂYETİ

Posted by Site - Yönetici Mart 6, 2008

 

FÂTİHA SÛRESİ VE BAKARA SÛRESİ’NİN SON İKİ ÂYETİ

“Cebrail(a.s.) Peygamber Efendimiz’e(s.a.v.):
Müjde! (Yâ Muhammed)Senden önce hiçbir peygambere verilmeyen iki nûr sana verildi: Kitab-(Kurân-ı Kerîm)ın Fâtiha’sı ile Bakara Sûresi’nin son iki ayeti!Bunlardan okuyacağın her harfe karşılık sana, o harfin sevabı verilecektir.”dedi.

Hadis-i Şerifte buyuruldu ki:
Bakara suresi’nin son ayetleri İsrâ (Mi’râc) Gecesinde verildi.”
“Allahü Teâlâ, Bakara Sûresi’ni iki ayetle bitirdi ki,bu ayetleri,bana arşın altındaki bir hazineden verdi.Bunları öğreniniz!Kadınlarınıza ve çocuklarınıza da,öğretiniz!Çünki bunlar hem namaz ,Hem Kur’ân ,Hem de duâdır.”
“Bana verilen bu ayetler,benden önceki peygamberlerden hiçbirine verilmemiştir!”

 

Bir Hadis :  Evleniniz boşanmayınız.Çünkü boşanmadan dolayı arş titrer..” (Hadis-i Şerif, Feyzu’l-Kadir) 

2 Yanıt to “FÂTİHA SÛRESİ VE BAKARA SÛRESİ’NİN SON İKİ ÂYETİ”

  1. idealist said

    amin

  2. abdurrahim said

    ben daha düne kadar böyle bir surenin oldugunu bilmiyordum allah razı olsun cami hocamız tarafından ögrendim ve çok etkilendim bence bakara suresinin her müslüman kardeşimin bilmesi gerekir

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 375 takipçiye katılın

